Saturday 14 January 2012

KENALAN DENGAN JUNIOR

Ingin berkongsi cerita kisah kenalan ku dengan junior@adik angkatku di sekolah.Kisah ini bermula apabila diriku baru-baru masuk sekolah di teknik kuantan.Ketika itu aku form 6 di sana,pertemuan memang tidak dijangkakan.Dia memang seorang yang baik dan sangat ambil berat.Aku kenalnya di dewan makan,pada ketika itu aku ingin meminjam buku sejarah dan kebetulan dia sudi meminjamkan kepadaku.Dalam perjalanan pergi mengambil buku teks sejarah,dia ada berkata kepadaku akak"akak nak jadi akak angkat saya dan saya bersetuju.So perkenalan kami bermula dari situ.Jom saya kenalkan kepada semua pembaca blog ini.

                                                    Inilah dia orangnya yang saya perkatakan

2 comments:

  1. Assalamualaikum Akk..
    Tenx sbb jmput sy bce blog akk :)
    Hehe~
    Syg akak ^^

    ReplyDelete